• Wycieczka do Kazimierza Dolnego

• 24 maja wybraliśmy się na całodniową wycieczkę do Kazimierza Dolnego. Tam czekało na nas mnóstwo atrakcji. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od rejsu statkiem po Wiśle, podczas którego mogliśmy obserwować piękno otaczającej przyrody i podziwiać widoki. Następnie udaliśmy się do Muzeum Koguta, gdzie w aktywny sposób podczas warsztatów poznaliśmy legendę „Kazimierskiego Koguta” i własnoręcznie przygotowaliśmy drożdżowo- maślany przysmak. Na zakończenie otrzymaliśmy certyfikat ukończenia szkolenia. Następnie udaliśmy się do Muzeum Klocków Lego, które swoimi zbiorami może zachwycić nie tylko dzieci, ale i dorosłych. Tematycznie ułożone scenki zrobiły na nas ogromne wrażenie i były miłym przerywnikiem i chwilą relaksu. Po tych atrakcjach udaliśmy się na plac zabaw, skąd również podziwialiśmy Górę Trzech Krzyży, na którą tym razem nie dotarliśmy (małe nóżki naszych przedszkolaków mogły nie dać rady). W drodze powrotnej do autokaru udaliśmy się jeszcze na pyszny obiadek do pobliskiej restauracji, po czym zasiedliśmy wygodnie w autokarach i wróciliśmy do przedszkola, gdzie na małych podróżników czekali już stęsknieni rodzice.

• X Turniej Artystyczny dla Przedszkoli Gminy Łuków

• 23 maja odbył się w naszym przedszkolu X- Jubileuszowy Turniej Artystyczny dla Przedszkoli Gminy Łuków.
            W tym roku był on poświęcony treściom ekologicznym, a jego przewodnie hasło brzmiało:
            „Przedszkolak Mały i Duży Przyrodzie Służy”. Podczas turnieju drużyny musiały wykazać się wiedzą na temat ekologii, umiejętnościami plastyczno- technicznymi, kreatywnością, pomysłowością, oraz sprawnością fizyczną. Wszystkim konkurencjom przyglądało się Jury, które czuwało nad poprawnością wykonywanych zadań.

Jak zwykle wszystkie drużyny wykazały się ogromną wiedzą i talentem w każdej dziecinie i dlatego Jury jednogłośnie ogłosiło wszystkich zwycięzcami. Każda drużyna za udział w turnieju otrzymała pamiątkowe dyplomy, puchary, medale, oraz drobne upominki.

Po zmaganiach przyszedł czas na słodki poczęstunek oraz jubileuszowy tort przygotowany przez Radę Rodziców.

Serdecznie dziękujemy wszystkim gościom za wspaniałą zabawę